Investigar i aprendre a través de la deriva en la formació universitària
Palabras clave:
Caminar, narració espacial, georreferenciació, neocartografia, deriva.Resumen
El taller educar la mirada/documenta la ciutat és una experiència educativa que a través de la deriva, pren el fenomen urbà a través de la seva complexitat, articulant experiència, diàleg i reflexió en la construcció social del contingut de la ciutat. Pensem els carrers de la nostra ciutat com un espai privilegiat per a analitzar les relacions entre saber, identitat i poder, en una aposta per un currículum universitari que contemple aquesta triple relació com experiència educativa de transformació. La proposta a la que us presentem ens ha permès ressituar els límits de la nostra pràctica docent, col·locant la frontera del nostre coneixement objecte d’estudi un pas més lluny, explorant els marges de la pràctica acadèmica universitària, per a vincular-nos a companys i companyes d’altres disciplines amb una preocupació comú.
Descargas
Publicado
Número
Sección
Licencia
Los textos publicados en esta revista están sujetos –si no se indica lo contrario– a una licencia de Atribución CC 4.0 Internacional. Usted debe reconocer el crédito de la obra de manera adecuada, proporcionar un enlace a la licencia, e indicar si se han realizado cambios. Puede compartir y adaptar la obra para cualquier propósito, incluso comercialmente. Puede hacerlo en cualquier forma razonable, pero no de forma tal que sugiera que tiene el apoyo del licenciante o lo recibe por el uso que hace. No hay restricciones adicionales. Usted no puede aplicar términos legales ni medidas tecnológicas que restrinjan legalmente a otros hacer cualquier uso permitido por la licencia.
Asimismo, los textos publicados en esta revista no estan sujetos ni costos de procesamiento (article processing charges-APCs) ni de envio (article submission charges).